Emaitzak: 13

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Zehar-lerroa (3)
Cuando tengamos poleas con menos de seis dientes (“z”) de engrane y el diámetro del eslabón sea inferior a 16, el cálculo del diámetro primitivo de la polea se realizará como sigue: Engranatzeko sei hortz ("z") baino gutxiagoko poleak ditugunean eta kate-mailaren diametroa 16 baino txikiagoa denean, honela kalkulatu behar da polearen jatorrizko diametroa:

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Se representa por la letra “m” y podemos definirlo como la relación entre el diámetro primitivo y el número de dientes de las ruedas: "m" letraren bidez adierazten da, eta honela definitzen da: gurpilen jatorrizko diametroaren eta hortz kopuruaren arteko erlazioa:

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

El diámetro primitivo en las ruedas helicoidales proviene del módulo circular. Gurpil helikoidaletan, jatorrizko diametroa modulu zirkularretik dator.

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Fabrikazio mekanikoa (4)
Es el diámetro donde entran en contacto los dientes de los engranajes (fig. 4), y donde se realiza la transmisión del movimiento (fig. 5). Este diámetro teórico es de suma importancia, ya que esa zona de contacto es una de las más relevantes en las ruedas dentadas. Normalmente, el diámetro primitivo se designa por la letra “dp”, y la longitud de la circunferencia primitiva, por “L”. Engranajeen hortzek elkar ukitzen duten guneek (4. irudia) osatutako zirkunferentziaren irudizko diametroa da (5. irudia). Diametro teoriko hori oso garrantzitsua da, gune horretan egiten baita higiduraren transmisioa. Normalean, jatorrizko diametroa “dp” letraz adierazten da, eta jatorrizko zirkunferentziaren luzera, “L” letraz.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Podemos definirlo como la relación entre el diámetro primitivo y el número de dientes de las ruedas: Jatorrizko diametroaren eta gurpilen hortz kopuruaren arteko erlazioa da:

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Para que una pareja de ruedas haga contacto en la zona correspondiente al diámetro primitivo, la distancia que separa sus centros estará correctamente determinada (fig.20). Cuando las ruedas están muy apretadas por tener una distancia entre centros menor de lo aconsejado, el conjunto producirá un ruido excesivo y los dientes se deteriorarán prematuramente. Gurpil-pare batek jatorrizko diametroari dagokion gunean elkar ukitzeko, gurpilen zentroen arteko distantzia zuzen zehaztu behar da (20. irudia). Gurpilen zentroen arteko distantzia txikiegia denean, multzoak zarata gehiegi egingo du eta hortzak behar baino lehen hondatuko dira.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

El diámetro primitivo en las ruedas helicoidales proviene del módulo circular. Gurpil helikoidalen jatorrizko diametroak modulu zirkularrean du jatorria.

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